top of page
  • Writer's pictureSanela Krmpotic

O meni

Zovem se Sanela, imam 37 godina. Ceo svoj zivot sam se trudila da pored svog posla radim nesto sto ce mi doneti dodatnu zaradu. MLM sisteme sam probala vecinu i nisam se pronasla ni u jednom, ali zato trgovina je nesto sto mene ispunjava. Isto tako obozavam kuvati, isprobavati nove recepte i posto radim internet marketing dosla sam na ideju spojiti lepo i korisno. Napravila sam ovaj sajt kako bih ispunila sebe necim sto volim, a to su recepti. Ovaj sajt je jedinstven po tome, sto necete naici ni na jednu sliku koja je na bilo kojem sajtu vec objavljena-sto se tice recepata. Svi recepti su bukvalno dobijeni od nasih vrednih domacica-prijatelja mojih. Svaka osoba koja mi dala recept je bila vredna, uslikala ili gotov recept ili cak korake-misleci na mene i prosledila mi recept. Trudim se da svaku osobu koja mi prosledi recept nagradim necim lepim, znak paznje je uvek cenjen. Ponosim se svakom osobom koja mi je prosledila recept. Korisno sa ovog sajta sto sam spominjala, jeste to da imam svoju internet prodaju i na skoro svakom receptu imam reklamu proizvoda koji moze da se kupi. O ovom sajtu cu vam pisati nekom drugom prilikom. Sto se tice recepata, ako ste vredni, ako zelite da se pohvalite necim sto ste napravili, mozete mi sliku vaseg recepta poslati na mail, (sanelica81simic@gmail.com) ja cu ga staviti na sajt. Hvala vam najlepse na citanju.

4 views0 comments

Recent Posts

See All

New categorie

New category in our Try IT-Forum post, we can share place where we been on vacation and recomend to other people where is good food and where is great place for our vacation :)

Today News

On your favorite site, today i will add one more page. "I TRY" Our favorite recipe-we all try to make. So i realize that it will be great just if we all can post on that page our picture which we try

Thanks! Message sent.

bottom of page